The DJ got us fallin' in love again

Jag tror aldrig jag varit så trött som jag är idag. Igår blev det grillning samt fest tillsammans med mina finaste vänner. Grillade och åt hemma hos Anton för att senare gå hem till mig och festa. Spelade kort, lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt. Turkisk peppar shots & massa vodka! Det är exakt på det sättet jag vill spendera min lördag fast jag måste ju påpeka att en sak fattades. Min baby! Runt ett blev det Qbar, faktiskt trevligt men dock var det nästan för mycket pack där. Kvällen slutades efter ett samtal med Jackie! Hon har blivit en aning självupptagen men det är bara att utnyttja henne för hennes kontakter. Nu när man ska upp till storstaden kan det ju vara rätt nice att känna en som henne.

Lagat middag, städat & sovit. Det är så denna söndagen har sett ut. Jag har fortfarande inte tagit tag i mitt liv & börjat packa. Tror inte jag kommer göra det innan jag drar till Stockholm heller, alltså innan min snabba visit nästa vecka. Åh vad jag längtar upp & längtar bort härifrån. Saknar S så mycket att jag håller på klättra på mina väggar också. Ska avrunda nu för en ny film har startat på trean men dock tänker jag dela med mig av fyra bilder från gårdagen.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0