I got a pocket full of dreams

Egentligen borde jag ligga och sova vid denna tiden men istället kom jag hem från Jonas helt pigg. Det har varit en fullspäckad dag med allt från shopping, frisyrbyte, bilbingo och filmkväll med mina finaste vänner. Linn har också varit här tillsammans med hennes familj och kollat på lägenheten. Hon tar den så imorgon måste jag ringa hyresvärden och berätta hur läget ligger till. Jag måste också hämta bananlådor så att jag kan börja packa ner mitt liv. Var meningen att jag skulle börja redan idag men eftersom jag inte kunde fixa några lådor blev det lite svårt. Jag får helt enkelt ta tag i det imorgon. Tänkte hoppa i säng nu och bara sakna sönder min älskling som befinner sig sextio mil ifrån mig.

Usher feat. Pitbull - Dj got us fallin' in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0