10-11 augusti 2010, Stockholm

Shit vad det åskar i Skåne denna torsdagskväll, det är galet. Har suttit på balkongen fram tills nu och spelat en massa kort tillsammans med Sanna. Jag vann på både skitgubbe och uno. Yeah!

Åkte upp till Stockholm i tisdags för en anställningsintervju på Statoil. Intervjun gick super bra och när jag gick därifrån hade jag en bra känsla i magen. Tog tåget in till Stockholm från förorten för att luncha med S och shoppa lite innan min fyra timmars resa hem igen. Hittade bara ett par jeans på Gina Tricot! 99 kr, vilket fynd. Resan hem var riktigt slapp, sov mest annars satt man i telefon och pratade med lite vänner. Iallafall, nu till det jag ska komma fram till. Jag fick jobbet på Statoil! Så detta betyder att jag flyttar upp till Solna redan på söndag. Jobbet börjar på måndag så detta betyder att jag har tre dagar kvar av min ledighet. Ska bli otroligt skönt att komma på fötter igen, starta om. Jag kommer göra det så bra ska ni veta! Så ja, nu blir jag en 08 på riktigt. Haha, sjukt. Det kunde man inte tro för en månad sen. Men nu händer det & jag har aldrig varit gladare. Tänkte jag skulle fortsätta packa nu och sen somna till Sex and the city. Imorgon blir det avskedsfest med vännerna! Mina älskade vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0