1-4 augusti 2010, Stockholm

Lämnade just perrongen på Alvesta Station. Har suttit på tåget i snart fyra timmar då magen börjar kurra, huvudet börjar värka och jag bestämmer mig för att skapa ytterligare en blogg. Eftersom jag inom en väldigt kort framtid flyttar till hufvudstaden vill jag hålla mina vänner uppdaterade samt kunna gå tillbaka och se utveckligen. Från start tills den jag plats är på just när jag går tillbaka och läser. Har spenderat fyra underbara dagar uppe i Stockholm tillsammans med S. Vi har gjort massa mysiga saker! Anledningen till att jag åkte upp var dock inte för hans skull utan för att jag hade två anställningsintervjuer. Ska inte berätta var eller vilket företag för det finns alltid folk som vill förstöra men jag kan säga så mycket som att det ena jobbet fick jag besked om redan igår. Jag fick det men tackade nej, det kändes inte rätt. Dessutom finns det mycket bättre jobb som jag kan få, utan problem.

Har ätit en massa fantastiska måltider uppe i Stockholm, kollat på filmer, spelat tv-spel och fikat lite överallt. Man kan säga att det har varit ett vardagligt liv, tillsammans med S & hans vänner. Jag kan verkligen se mig själv bo där uppe, tillsammans med honom. Leva ett liv och bara lämna Hässleholm & den gamla tiden bakom mig. Det är dags för förändringar nu. Dock måste jag tillbaka och fixa allting. Jag har planerat att börja packa ner mitt liv i lådor när jag kommer hem. Desto snabbare, desto bättre! & Stockholm, vi ses på tisdag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0